niedziela, stycznia 18, 2009

chemical part ###

9 komentarzy:

Czarkies. pisze...

Ta modelka mi nie podchodzi. nie podchodzi do gustu.

jejku pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
jejku pisze...

1)why ona ma zamknięte oczy wszędzie?
2)prawie w ogóle nie widać jakie są ubrania. na pierwszym planie jest tło, wnętrze, ubrania i modelka w tym giną. a to przecież ma być o ubraniach

simonout pisze...

1) nie wiem, obrabiam w miare po kolei, na reszcie fot ma otwarte :D
2) nie widac bo to w większosci nie są zdjęcia ubrań tylko "ogółu sytuacji" - na bloga, te które sobie wybrałem. foty z sesji bedą na portfolio za jakis czas.
a i w ramach wyjasnienia trzeba było zfocić tylko bluzke i kołnierz i nic więcej.
ja jako ze nigdy się nie zajmowałem taką fotografią jestem wdzięczny ze mogłem spróbować, dzięki temu następne zdjęcia - o ile będzie mi dane je robić - bedą ciekawsze, kompletnie inaczej podejde do tematu. wiele z tych fot mi sie podoba, na warunki jakie były zdjęcia wyszły bardzo ok. najważniejszej rzeczy jakiej mogłem doświadczyć to była współpraca z ludźmi więc wyjazd był tak czy siak udany

jejku pisze...

no dobra to kołnierz widać :)

Anonimowy pisze...

Należy unikać fotografowania kobiety od dołu, od strony podbródka - cenna rada Agnieszki Holland
Nie ma w tych zdjeciach tajemnicy :( Za to jest żabot.

simonout pisze...

jeszcze nie mam na tyle doświadczenia żeby rozumieć z której strony co się fotografuje, rada z pewnością cenna ale póki nie spróbuje wszystkiego, nie bedę wiedział dlaczego się nie foci określonych spraw z określonych kątów i punktów widzenia - oczywiście mogę się tylko domyślać (i nie mam na mysli tych zdjęć tutaj)

tajemnicy nie ma, za to są cenne rady i nauka.
dzięki, pozdrawiam i proszę o więcej :)

simonout pisze...

ps
i może przez takie podejście do sprawy, zrozumienie pewnych (nawet banalnych) fotograficznych kwestii zajmie mi 20 lat dłużej, to i tak się nie poddam, pewnego procesu edukacji nie da się ominąć (przynajmniej w moim przypadku) a przy okazji może kiedyś odkryje coś nowego, innego tudzież świeżego..
:P

Anonimowy pisze...

PIERDOL SYSTEM ! oj ! :D:D:D